Hellospecial


Waarschijnlijk kent iedereen de site vakantieveilingen, je bied op een leuk uitje, etentje of een vakantie. De hoogste bieder binnen de tijd wint de veiling voor het bedrag waarmee ze boden. Heel leuk allemaal, maar met voorwerpen is dit naar mijn mening nog beter. Producten die normaal gezien hartstikke duur zijn voor iemand met een minimum loon, tegen de prijs die jij er voor over hebt (tenzij iemand hier over heen biedt natuurlijk). 

Laatst was ik hiervoor eens aan het rondkijken op internet of dit ook echt bestond (anders had ik een geweldig nieuw concept bedacht) maar tot mijn verbazing bestond het dus wel. Waarom heeft niemand het hier dan over? Toch ideaal dit? Ik kwam erg veel sites tegen waarbij je biedpakketten moet kopen voordat je kan bieden, nou ja hierbij ben je net zo veel geld kwijt aan de pakketten, onzin dus... 

Later zag ik op Facebook een reclameblok van HelloSpecial voorbijkomen, met een indruk zoals bij al die andere sites, ging ik het toch maar proberen, dus ik ging meebieden op de producten. Op deze site kan je zoveel bieden als je wilt er zit geen minimum bedrag aan, je begint gewoon bij 1 euro te bieden. Ik had binnen een paar minuten al een armband gewonnen voor 16 euro met Swarovski elementen erin die normaal 50 euro zou kosten. Je bent niet verplicht om te kopen, als je 5 producten gewonnen hebt en niet betaald hebt, dan kan je niet verder dan moet je eerst een van deze producten afrekenen. 

Voor ik de armband ging bestellen ging ik eerst de Chinese sites bij langs om te kijken of het wel echt is, ondanks ik wist dat het niet nep mocht zijn, onder aan de website staat een keurmerk wat betekend dat ze geen producten verkopen die illegaal zijn of onder een valse naam staan. 

Na 5 dagen had ik het armbandje tegen al mijn verwachtingen in ook echt binnen gekregen, goed kwaliteit en een mooi doosje erom heen, ik ben dik tevreden. 

Als je gaat bieden kan je dit het beste vroeg in de ochtend of laat in de avond/nacht doen, dan zijn er het minste mensen op het platform en is de kans klein dat je overboden wordt. 

De producten komen een aantal keren op de site voorbij, dit komt doordat dit niet verkochte items zijn die opgekocht zijn voor een kleine prijs. 

Succes met bieden!! 

-XxX- 

Reactie schrijven

Commentaren: 0