· 

Lucifer en mijn leven

Op Yoors zag ik een schrijfwedstrijd staan dat ik een aantal woorden in een verhaal moest plaatsen. Hier wilde ik natuurlijk aan meedoen,hier is dus mijn verhaal

Vlug Vlug Vlug… Tandpasta op de tandenborstel…. Waarom kan ik nou nooit een snel uit bed komen, nu moet ik mij weer haasten. In plaats van Yoghurt als ontbijt pak ik snel een appel voor mee onderweg naar school toe. Ik sluit de deur achter mij dicht en struikel uit alle haast bijna over de mat heen die bij de voordeur ligt. Hardop begin ik die stomme mat te vervloeken.

Door de haast ren ik zo de straat over om over te steken, zonder goed uit te kijken. Er komt met een veel te hoge snelheid een wit bestelbusje op mij afrijden, ik kan niet op tijd weg komen en wordt dan ook hard geraakt. 
Ik wordt wakker op een duistere plaat… waar ben ik nu weer beland denk ik… Ineens staat Lucifer voor mij en verteld mij dat ben overleden door de klap met het bestelbusje. Heb ik weer… Om een introfilm te laten zien over de hel laat hij een programma zien, hierin valt ook te zien waarom ik niet in de hemel ben beland. In het eerste stukje zie ik hoe ik het tafelkleed van mijn oma in hele kleine stukjes knip met een kinderschaartje. In het tweede filmpje zie je hoe ik een winkel besteel van zijn scharen. Nu denk ik echt wat moest ik met al die scharen… In het derde filmpje zie je dat ik nooit op tijd op school ben.

Ik wordt een beetje moe van al die filmpjes en vraag om een fatsoenlijk ontbijt, ik heb door de klap met het busje namelijk niet mijn appel op kunnen eten… 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Anoniem (woensdag, 14 februari 2018 11:16)

    Wordt ook lid van Yoors: https://y.is/qP5Cy
    Hier zie je hoe je geld kan gaan verdienen met bloggen.